Pages

Tuesday, December 11, 2012

Kucing menyusu dari botol susu.



Tak percaya?
Serius anda tak percaya?
HAHAHAHAH....
Saya pun, mula-mula tak percaya, siap menyoal lagi dengan menggunakan ayat ni.

Saya: Ade baby kat sini ke? ( Coz setahu den family ni anak semua dah besar)
Pemilik Kucing : Kucing ni Haa, minum guna botol susu. ( Dialek berbunyi irama jawa)
Saya : Ye? ( sambil mencengangkan biji mata)
Pemilik Kucing : Ye lerrrr... kalau tak caya. kamu nengok sendiri.


So, Saya yang terWOW tadi pun melihat dengan penuh keyakinan. Wahhh, tet...cubaan pertama tek berjaya.

Pemilik Kucing : Kenyang dah tu, mana maunye...

Saya mengangguk.: Aah la kot, tak pe-pe. cbe sekali lagi...


AND THEN.....

Saya: Wahhh,,, comelnye.... pandainye kucing ni.... MENYUSU GUNA BOTOL SUSU..
Pemilik Kucing : Kan dah cakap, lagipun susu ni memang dirumuskan untuk kucing. 
Saya sambil mengangguk.: OOO,,, Bagus-bagus...


So guys, pic ni dapat butikan yang kucing ni memang minum guna susu botol... and Plus One video...





                                     Erm....cedapnye susu...Lemak berkrim...


Video :






P/S: Sila abaikan suara yang kedengaran. Coz huduh bebenor den mendengar sore den bercakap.

No comments:

Post a Comment