Pages

Sunday, December 9, 2012

Obstacle..Obstacle and Obstacle....

SCARYYYY!!!!
Tajuk diatas mungkin menyesakkan kepala orang-orang yang optimistik ( a.k.a who always see lite infront the road). Tapi untuk aku yang sedang cuba menoptimistikkan masalah yang sememangnya menyesakkan kepala aku , aku tak mampu.

ITS GETTING MARIED..


Hello, 
aku bukan insan yang patut datang meminang kekasihnya.. and aku bukan lah pendesak yang harus menghukum sang kekasih jika dia lambat datang meminang aku. Aku hanya wanita yang mengimpikan perkahwinan yang kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Impikan segalanya sempurna tapi bukan sekarang. Andai ALLAH takdirnya jodoh itu datang ketika usia ku matang ( a.k.a lanjut usia) aku redaha. Ini semua kan ketentuanya.
Andai beribu-ribu desakan yang datang, tapi jika masa ini bukan masa untukku , tetap tak jadi jugak... 






So, who those yang tak sabar-sabar nak kitaorang kawen, tolonglah faham situasi yang sedang aku alami. Aku d memang harus kahwin tapi sekarang bukan masanya. Bila tiba jodoh, tibalah masanya... 
Semuanya terserah padaNYA..






P/s: nanti time kahwin aku nak suruh laki aku angkat macam ni...










TQ Simsimi, coz understand us...





No comments:

Post a Comment